MediaWatch

Mofibo opruster med ny pr-manager

Den svenskejede bog-streamingtjeneste opretter en ny stilling for at styrke selskabets branding over for medier og i offentligheden.

Foto: PR/Storytel

Storytels danske lydbogsplatform Mofibo vil have sit brand mere ud over stepperne, og til det formål har selskabet hyret Morten Brockmeyer i en nyoprettet stilling som pr-manager, skriver Kulturmonitor.

"Der findes mange gode historier hos Mofibo – både dem udgivelserne i sig selv gemmer på, men i høj grad også om de spændende events virksomheden afholder samt ikke mindst om danskernes lytte- og læsevaner og deres generelle forbrug af e- og lydbøger. Det bliver min opgave at være med til at udbrede disse historier og dele dem med danskerne, kulturlivet og medierne," fortæller Morten Brockmeyer til Kulturmonitor.

På Linkedin fremgår det, at han er tiltrådt i januar 2022.

Morten Brockmeyer er hentet direkte fra en lignende stilling fra Le Creuset, hvor han har været siden 2016. Tidligere arbejdsgivere tæller bl.a. jagttøjsvirksomheden Seeland International.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs