Ny partnerstrategi gavner kunderne

MediaWatch

Målet er at højne udbyttet af Autodesks løsninger, så kunderne står stærkere i markedet.

Fra den 1. februar 2001 træder der nye aftaler i kraft for Autodesks forhandlere i Danmark. Aftalerne skal blandt andet være med til at højne kvaliteten i kanalen, og Autodesk vil derfor satse intenst på partnere, der ønsker at arbejde aktivt for at skabe merværdi for virksomhedens kunder.

- Vi vil i det nye år stille lidt højere krav til vores forhandlere. Kunderne kommer til at drage stor fordel af ændringen, fordi forhandlerne nu skal have et endnu dybere kendskab til vores løsninger og større forståelse for behovene i markedet. For de forhandlere, der vælger at fortsætte partnerskabet med os, indeholder de nye aftaler samtidigt et langt større udviklingspotentiale end tidligere, siger Thomas Junnti, salgschef for Autodesk i Norden og Baltikum.

De nye aftaler implementeres i løbet af det kommende år med start d. 1.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også