MediaWatch

Ny partnerstrategi gavner kunderne

Målet er at højne udbyttet af Autodesks løsninger, så kunderne står stærkere i markedet.

Fra den 1. februar 2001 træder der nye aftaler i kraft for Autodesks forhandlere i Danmark. Aftalerne skal blandt andet være med til at højne kvaliteten i kanalen, og Autodesk vil derfor satse intenst på partnere, der ønsker at arbejde aktivt for at skabe merværdi for virksomhedens kunder.

- Vi vil i det nye år stille lidt højere krav til vores forhandlere. Kunderne kommer til at drage stor fordel af ændringen, fordi forhandlerne nu skal have et endnu dybere kendskab til vores løsninger og større forståelse for behovene i markedet. For de forhandlere, der vælger at fortsætte partnerskabet med os, indeholder de nye aftaler samtidigt et langt større udviklingspotentiale end tidligere, siger Thomas Junnti, salgschef for Autodesk i Norden og Baltikum.

De nye aftaler implementeres i løbet af det kommende år med start d. 1.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs