God start for Web-TV

MediaWatch

Scoopstations mål på sigt er 25.000 unikke brugere i døgnet, men stationen er meget tilfreds med de første opgørelser af, hvor mange seere de har haft.

- Vi er kommet rigtig godt fra start, og har typisk mellem 700 og 1000 seere uafbrudt, siger Michael Meister, adm. direktør for Scoopstation til Erhvervsbladet.

Scoopstation opstiller en ny server, der skal fungere i løbet af de næste par døgn. Dermed skulle tv-stationen kunne klare endnu flere brugere på en gang.

Tv-udsendelserne laves af forskellige danske produktionsselskaber, og ifølge Michael Meister kommer stationen ikke til at løbe tør for programmer det næste stykke tid.

I dag er Scoopstation ejet af reklamefirmaet Ravn & Rønn, men det er planen, at Scoopstation vil tage nye investorer ind for at sikre den økonomiske basis for ekspansionen ud i Europa. Første skridt ud i Europa går til Norge og Sverige.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også