MediaWatch

Jubii vinder Mærkevarepris

Jubii har i dag modtaget Mærkevareprisen 2000, der blev uddelt for 7. år i træk. Prisen blev overrakt af Jens Thrane Møller, formand for Dansk Markedsføringsforbund. Med prisen følger reklametid på TV2 - såvel interaktivt som på tv – til en samlet værdi af 500.000 kroner, og et smukt kunsthåndværk sponsoreret af Berlingske Annoncecenter.

Samtidig føler vi denne pris som et stort skulderklap fra den branche, som vi føler egentlig aldrig har taget Jubii rigtig seriøst, udtaler marketingdirektør Martin Thorborg, Jubii A/S.

Mere fra MediaWatch

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs