Store forventninger til Gubi.com

MediaWatch

- Vi forventer få et ordentligt skub i december måned, fortæller Gubi.com’s vice-president Jesper Ravn til Mediawatch.

- Ikke mindst fordi vores produkter er er julegaveregnede så det basker. Men vi har mindst lige så store forventninger når vi åbner for markedsføringen i resten af Skandinavien 1. februar. Erfaringsmæssigt er de øvrige lande endnu større E-handels-lande end i Danmark, siger Jesper Ravn.

Boo.com er kun delvis konkurrent

- Boo.com er en konkurrent på et enkelt område ud af vores op til 15 forskellige produktområder, nemlig streetwear, der henvender sig til de meget unge. Vores målgruppe er betydeligt bredere, siger han.

Han mener også at adgangen til Gubi.com er mere enkel end hos flere af konkurrenterne.

- Vi har til forskel fra dem valgt at satse på et webdesign er let at finde rundt i. Efter min mening er det for besværligt at komme ind til produkterne på Boo.com. Og så er der for meget teknik der er for avanceret for den almindelige websurfer.

Resultatet kan ses onsdag 1. december.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også