Kommercielle radioer tiltrækker nu 30% af lytningen - mod 28% i 2. kvt. DR-radio mister et ½ procentpoint til 65,9%. Resten vedrører anden radio. For DRs vedkommende er det P4, der mister en smule terræn, men Voice er jævnt stigende og når næsten én million lyttere om ugen.
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Det er en uting med støtte til bestemte medier. Det burde være sådan, at Folketinget beskriver hvilken type medier, man vil støtte, og så overlader udbuddet til markedet, mener skribent Uffe Gardel.
Jakob Mørck Lohmann bliver en del af ledelsen for JP/Politikens Erhvervsmedier og direktør for Finans. Det sker kort efter melding om exit fra koncernen.
Jakob Mørck Lohmann bliver en del af ledelsen for JP/Politikens Erhvervsmedier og direktør for Finans. Det sker kort efter melding om exit fra koncernen.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.
Mangeårig kommunikationschef stopper i klubben, og stillingen nedlægges. I stedet ansættes en chef for kommunikation og public affairs og en pressechef.