Ekstra Bladet: I tænkeboks om ny marketingdirektør

Det er uafklaret, om Ekstra Bladet erstatter den afgående Thomas Rydberg med en ny marketingdirektør.
Per Fanefjord Laursen

Marketingdirektør Thomas Rydberg forlader Ekstra Bladet med udgangen af 2012, og Ekstra Bladet ændrer den fremtidige markedsføringsindsats, skriver avisen i en pressemedddelelse.

Thomas Rydberg fortsætter imidlertid i en periode som direktør for Ekstra Bladets spilleforretning, Ekstra Bladet Spil A/S.

Kommer der en erstatning for Thomas Rydberg,  eller er der tale om, at stillingen er sparet væk?

"Situationen er ny. Thomas har besluttet at satse på et nyt område. Vi er på baggrund af dette gået i tænkeboks omkring fremtiden," siger bladdirektør Jan Damgaard, Ekstra Bladet

Hvorfor forlader han marketing, men bliver siddende i en stor stilling som direktør for EB Spil?

"Thomas vil fortsat være tilknyttet Ekstra Bladet, så det er helt naturligt, at der fortsat kan være områder på Ekstra Bladet, som han varetager."

Hvordan hænger det sammen?

"Det hænger fint sammen."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også