Efter et års pause genoptager Børsen sit medietopmøde i november med oplægsholdere fra ind- og udland.
Thomas Bo Christensen
Efter en kort pause genoptager Børsen nu en mangeårig tradition for at samle mediebranchen til topmøde om mediemarkedet, ny teknologi og forbrugere.
Til begivenheden d. 30. november vil der bl.a. være oplæg fra Jonas Bonnier, topchef i Bonnier Group, og Mikael Jensen, administrerende direktør i Metro International.
Børsen lancerede topmødet tilbage i 2003.
- TBC
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.