Mest taler for mere Radiodays

Konferencen Radiodays blev afviklet planmæssigt i lørdags, trods lidt sværere betingelser i år, og den kommer sandsynligvis tilbage i 2013.
Per Fanefjord Laursen

Radiodays skiftede abrupt projektledelse i juni og kom derfor lidt sent ud af startboksen med planlægningen af årets program.

Men fagkonferencen med prisuddelinger og middag blev i lørdags afviklet planmæssigt for knap 300 gæster, inklusive talerne. Og den efterhånden mangeårige konference for radiofolk kommer sandsynligvis tilbage i 2013.

”Lørdagens Radiodays var velbesøgt og forløb godt med et varieret program, trods en lidt kortere forberedelsestid i år, end de tidligere år," siger bestyrelsesformand for Radiodays Danmark Marianne Bugge Zederkof, der også er direktør i Danske Medier

”I Radiodays Danmarks bestyrelse har vi endnu ikke drøftet en Radiodays i 2013, men jeg ser ingen grund til at tvivle på, at vi kan samle radiobranchen igen næste år,” siger Marianne Bugge Zederkof

Ny bredt favnede konference
Nærmest er Danske Medier primus motor for todages konference ’Mediedagen’ i november.

Den lægger sig i forlængelse af en mediekonference, som Danske Dagblades Forening i mange år har gennemført, men med nye elementer, da den dækker flere medietyper, som magasiner, fagblade, internet og mobil. Om den også favner broadcast, er ikke oplyst. 

Udvidelsen skyldes ikke, at man samler tråden op fra det nedlagte New Media Days. Den sker i forlængelse af, at flere brancheforeninger fusionerede og blev Danske Medier i forsommeren, understreger Marianne Bugge Zederkof.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også