Rambuk: OMD løb med den store pris

OMD's eksekvering af McDonald’s-kampagnen 'Coinoffers' udløste i aftes en faglig beløning i form af Årets Rambuk.
Per Fanefjord Laursen

Det var OMD, der fik den store pris, da Årets Rambuk blev uddelt i går aftes, skriver Markedsføring.dk

OMDs eksekvering af den DDB-udviklede McDonald’s-kampagne 'Coinoffers' rakte til toprisen. Kampagnen blev også belønnet med ”Medieidé”-prisen.

Årets Rambuk-priser uddeles årligt til de mediabureauer, som har været ansvarlige og drivende for succesrige danske kampagner. Det er således en af de få priser, hvor det ikke er de kreative kræfter i reklamebureauerne, der løber med æren.

Aegis-bureauerne Vizeum og Carat var tilsammen nomineret hele 13 gange, plus en enkelt nominering til selskabets digitale arm: Isobar, og fik fem priser.

Det blev også til en enkelt pris for MediaCom. WPP-bureauet fik kampagneprisen for arbejdet med en TDC-kampagne, hvor rapperen LOC spiller hovedrollen.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også