CNN vil vise sin nyhedsstyrke

CNN vil benytte det amerikanske valg som platform for at befæste kendskabet til kanalens dækning blandt de nyhedsinteressede danskere.
Per Fanefjord Laursen

CNN benytter det kommende præsidentvalg i USA som en platform for en pr-kampagne.

Kampagnen skal minde danske seere om, at CNN fortsat er det naturlige valg, hvis de ønsker at følge valget den 6. november helt tæt.

Målgruppen er derfor primært politisk interesserede danskere.
De trænger til at blive  mindet om, hvad CNN har at byde på i forhold til f.eks. TV 2 News.

Kampagnen gennemføres af Advice.

"Det er en fornem opgave for Advice at kunne udrulle en netværkskampagne – som er vores særkende - for en international kunde som Turner Broadcasting og CNN," siger direktør i Advice Ralf Lodberg til Markedsføring.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også