'New Media Days'-afløser i støbeskeen

Den nye store brancheorganisation Danske Medier varmer op til at relancere en nøglekonference for alle mediefolk, der kan samle tråden op fra den nedlagte New Media Days.
Per Fanefjord Laursen

Den centrale mediekonference ‘New Media Days’ blev i efteråret 2011 aflyst til branchens store forundring.

Forklaringen i september 2011 var, at det kneb med tilmeldingerne. Det skyldtes ifølge arrangørerne både finanskrisen og ikke mindst det forestående folketingsvalg, der kom på tværs i forhold til afvikling af konferencen.

Nu varmer den nye store brancheorganisation Danske Medier op til at relancere en nøglekonference for alle mediefolk.

Planen er en todages event den 21-22. november, 2012.

“Vi er i planlægningsfasen med en todages konference, hvor arbejdsitlen er ‘Mediadays”, siger eventchef Morten Kamper, Danske Medier.

Signalet er, at det ikke kun er nye medier, der i fokus, men alle medier.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også