MediaWatch

Aller Media i samarbejde med Hjerteforeningen

For andet år i træk vil Aller Media lægge hus til  indsamlingsshowet "Charlies hjertegalla" til fordel for hjertesygdomme, der finder sted d. 29. september, og vises på TV2 Charlie. Men udover samarbejdet om indsamlingsshowet, har Hjerteforeningen desuden også valgt at placere sit kampagnebudget hos Aller Media.

For andet år i træk vil Aller Media lægge hus til  indsamlingsshowet "Charlies hjertegalla" til fordel for hjertesygdomme, der finder sted d. 29. september, og vises på TV2 Charlie.

Men udover samarbejdet om indsamlingsshowet, har Hjerteforeningen desuden også valgt at placere sit kampagnebudget hos Aller Media.

”Hjerteforeningen har valgt et strategisk samarbejde med Aller Media, fordi de kommer ud til alle de læsere, som er de vigtigste modtagere af Hjerteforeningens budskaber,” siger kommunikationschef i Hjerteforeningen Niels Adler i en pressemeddelelse.

Innovationsdirektør i Aller Media, Pernille Aalund glæder sig over samarbejdet med Hjerteforeningen.

”Vi er meget glade for og stolte over, at vi igen i år kan hjælpe Hjerteforeningen med at afvikle det store Hjertegalla indsamlingsshow. Vi håber, at vi, ved at stille nogle velegnede og flotte rammer til rådighed for Hjerteforeningen, kan være med til at skabe et seværdigt show, så der bliver indsamlet en masse penge til den gode sag,” siger Pernille Aalund.

- CT

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Seneste nyt

Se flere jobs