Aller Media i samarbejde med Hjerteforeningen

For andet år i træk vil Aller Media lægge hus til  indsamlingsshowet "Charlies hjertegalla" til fordel for hjertesygdomme, der finder sted d. 29. september, og vises på TV2 Charlie. Men udover samarbejdet om indsamlingsshowet, har Hjerteforeningen desuden også valgt at placere sit kampagnebudget hos Aller Media.
MediaWatch

For andet år i træk vil Aller Media lægge hus til  indsamlingsshowet "Charlies hjertegalla" til fordel for hjertesygdomme, der finder sted d. 29. september, og vises på TV2 Charlie.

Men udover samarbejdet om indsamlingsshowet, har Hjerteforeningen desuden også valgt at placere sit kampagnebudget hos Aller Media.

”Hjerteforeningen har valgt et strategisk samarbejde med Aller Media, fordi de kommer ud til alle de læsere, som er de vigtigste modtagere af Hjerteforeningens budskaber,” siger kommunikationschef i Hjerteforeningen Niels Adler i en pressemeddelelse.

Innovationsdirektør i Aller Media, Pernille Aalund glæder sig over samarbejdet med Hjerteforeningen.

”Vi er meget glade for og stolte over, at vi igen i år kan hjælpe Hjerteforeningen med at afvikle det store Hjertegalla indsamlingsshow. Vi håber, at vi, ved at stille nogle velegnede og flotte rammer til rådighed for Hjerteforeningen, kan være med til at skabe et seværdigt show, så der bliver indsamlet en masse penge til den gode sag,” siger Pernille Aalund.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også