Tryg flytter budgettet til Carat

Fra oktober 2012 flytter Tryg mediabureau til Carat, der fremover skal varetage forsikringskoncernens medieopgaver i hele Norden. Hos Carat er der glæde og stolthed over det nye samarbejde. "Vi er meget stolte over, at Tryg har valgt Carat i Norden, og vi er ydmyge og entusiastiske overfor den rejse, vi skal ud på sammen med Tryg," siger CEO i Carat Nordic, Mads Bredal, i en pressemeddelelse.
Per Fanefjord Laursen

Fra oktober 2012 flytter Tryg mediabureau til Carat, der fremover skal varetage forsikringskoncernens medieopgaver i hele Norden.

Hos Carat er der glæde og stolthed over det nye samarbejde.

"Vi er meget stolte over, at Tryg har valgt Carat i Norden, og vi er ydmyge og entusiastiske overfor den rejse, vi skal ud på sammen med Tryg," siger CEO i Carat Nordic, Mads Bredal, i en pressemeddelelse.

"Vi tror, forsikringsbranchen vil forandre sin markedsføring meget i de kommende år, og ser frem til at bidrage til, at Tryg styrker sit nordiske fodfæste.”

Alle øvrige bureausamarbejder hos Tryg fortsætter uændret. Som nordisk mediebureau for Tryg skal Carat således arbejde tæt sammen med Hjaltelin Stahl & Co, Relationshuset Gekko, e-Types, Satumaa i Finland og The Fan Club i Sverige.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også