Hvordan får vi gjort noget ved branchens blakkede ry?

Sådan spørger Anders Krab-Johansen, Børsens chefredaktør og adm. direktør, læserne af MediaWatch's sommer Q&A.

Hjernen skal holde lidt ferie i ferien, så mobil og net nedskæres til et minimum, fortæller Børsens chefredaktør og adm. direktør, Anders Krab-Johansen. Han vil gerne diskutere, hvordan mediebranchen får lappet et efterhånden lidt hullet ry.

Hvor går sommerferien hen i år? 
Tre uger til New York og det sydvestlige USA. Jeg har boet i landet af to omgange, og nu skal mine børn opleve det.

Hvilken medier tager du med?
Min ipad, mobil og en bog.

Hvad ser du frem til at læse/se?
Haruki Murakamis '1Q84'.

Hvilke regler har du for brugen af mobil og net på ferien?
Så lidt som muligt. Det er godt for hjernen.

Hvilket nyhedssite vil du ikke kunne holde dig fra?
Borsen.dk og ft.com.

Hvilke mediemennesker vil du gerne møde?
Ingen.

Hvilken resultat på jobbet vil du være mest stolt af at have nået siden sidste sommer?
Den digitale transformation af Børsen og rekordfremgang i overskuddet i et dårligt marked.

Hvilken udfordring venter på jobbet, når du kommer tilbage fra sommerferie?
Annoncemarkedet, bladsalg og en lancering i slutningen af august.

Hvilket sommerferie-spørgsmål vil du gerne stille andre i mediebranchen?
Hvordan får vi gjort noget ved mediebranchens efterhånden blakkede ry?

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også