Dansk Journalistforbund er på trapperne med et nyt medie til den voksende gruppe af medlemmer, der arbejder i kommunikationsfaget, skriver Journalisten.dk
Sidste år besluttede DJ-ledelsen at lukke det trykte Magasin K og erstatte det med et netmedie og et nyhedsbrev. Hvis alt går efter planen, så lancerer forbundet Kommunikationen.dk den 22. august. Stine Bjerre Herdel er ansat i DJ med det nye medie som hovedansvar.
Per Fanefjord Laursen
Dansk Journalistforbund er på trapperne med et nyt medie til den voksende gruppe af medlemmer, der arbejder i kommunikationsfaget, skriver Journalisten.dk
Sidste år besluttede DJ-ledelsen at lukke det trykte Magasin K og erstatte det med et netmedie og et nyhedsbrev.
Hvis alt går efter planen, så lancerer forbundet Kommunikationen.dk den 22. august. Stine Bjerre Herdel er ansat i DJ med det nye medie som hovedansvar.
Planen er at erstatte Magasin K med et medie, der også behandler kommunikation, men kommer tættere på medlemmernes arbejdsvirkelighed.
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.