Billetlugen i nyt partnerskab

Billetlugen udvider butikken i kraft af et nyt 3-årigt partnerskab med interesseorganisationen Dansk Live, der giver Billetluden mulighed for at indgå samarbejdsaftale med op til 100 danske spillesteder. Det skriver Egmont i en pressemeddelelse. Egmont-ejede Nordisk Film opkøbte tidligere på året Billetlugen - der nu får mulighed for at udvide kundegrundlaget.

Billetlugen udvider butikken i kraft af et nyt 3-årigt partnerskab med interesseorganisationen Dansk Live, der giver Billetluden mulighed for at indgå samarbejdsaftale med op til 100 danske spillesteder. Det skriver Egmont i en pressemeddelelse.

Egmont-ejede Nordisk Film opkøbte tidligere på året Billetlugen - der nu får mulighed for at udvide kundegrundlaget.

”Vi er naturligvis rigtig glade for, at Dansk Live peger på os. Ikke blot fordi det giver os adgang til en endnu større del af markedet, men også fordi spillestederne i Danmark ligger vores hjerter meget nær,” udtaler adm. direktør i Billetlugen, Jeppe Michael Jensen i meddelelsen.

 

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også