Mindre overskud hos Mediacom

Mediabureauet Mediacom har netop offentliggjort sit 2011-regnskab. I ledelsesberetningen hedder det, at resultatet er acceptabelt og tilfredsstillende i et 2011-marked, der var uden de store forandringer. Mediacom isoleret set noterede et lidt mindre overskud, Omsætningen steg med 9,5 procent i 2011, og bruttoavancen er øget med 8,4 procent.

Mediabureauet Mediacom har netop offentliggjort sit 2011-regnskab.

I ledelsesberetningen hedder det, at resultatet er acceptabelt og tilfredsstillende i et 2011-marked, der var uden de store forandringer.

Mediacom isoleret set noterede et lidt mindre overskud, Omsætningen steg med 9,5 procent i 2011, og bruttoavancen er øget med 8,4 procent.

Selve gruppen med både Mediacom, Promedia, Mediabroker og Mediacom Business Science klarer sig meget bedre med en vækst i bruttoavancen på 11 procent og et overskud, der er 33 procent større end 2010, skriver Bureaubiz.dk

Det er en udvikling, der bl.a. skal ses i lyset af, at gruppen rummer Promedia, hvis bruttoavance i 2011 blev barberet med næsten 40 procent.

 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også