Media Movers' resultat steg 2.481 pct.

I forrige regnskab kravlede Media Movers fra minus til plus. I år har den journalistiske produktionsvirksomhed, der blandt andet udvikler kundemagasiner, fagblade og magasintillæg til større mediehuse, taget endnu et spring. Årets resultat efter skat steg fra godt 25.000 kr. i 2010 til over 660.000 kr. i 2011.  Det er en stigning på 2.481 pct.

I forrige regnskab kravlede Media Movers fra minus til plus. I år har den journalistiske produktionsvirksomhed, der blandt andet udvikler kundemagasiner, fagblade og magasintillæg til større mediehuse, taget endnu et spring. Årets resultat efter skat steg fra godt 25.000 kr. i 2010 til over 660.000 kr. i 2011.  Det er en stigning på 2.481 pct.

Den forbedrede bundlinje skyldes blandt andet, at det er lykkedes selskabet at holde personaleudgifterne i ro, mens bruttoresultatet er steget støt.

Media Movers oplyser ikke nettoomsætningen, men bruttoresultatet (omsætningen fratrukket vareforbrug) er vokset med 21 pct. til cirka 5,2 mio. kr. i 2011, mens personaleomkostningerne er steget med 0,7 pct. til -4,17 mio. kr. I løbet af 2011 har Media Movers også forøget egenkapitalen fra - 116.153 kr. til 544.410 kr.

Media Movers, der blev startet i slutningen af 2008, har Jesper Laursen (foto) som leder, og virksomheden har blandt andet udviklet tillæg for Jyllands-Posten og Berlingske.

- JHT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også