Aller og BT i digitalt samarbejde om kvinder

Aller Media og BT skal fremover samarbejde om indhold til bt.dk om kvinder.
Thomas Bo Christensen

På sektionen "Kvinder" på bt.dk kan man fremover også finde historier fra mange af Allers ugeblade. Det sker som led i et nyt samarbejde mellem magasinhuset og tabloidavisen, fortæller Per Ingdal, udgiverdirektør i Aller Media, i en pressemeddelelse:

"Hos Aller er vi eksperter på kvinders forskellige behov og via vores brands, rammer vi de fleste danske kvinders interesser. Med BT som partner når vi endnu flere kvinder på nettet, og ved at forene vores styrker vil vi stå langt stærkere og kunne tilbyde såvel læsere som annoncører en interessant og relevant palet af muligheder. For Allers egne sites betyder samarbejdet endvidere, at vi får mulighed for at trække flere brugere over i vores netværk gennem det nye samarbejde med BT."

På BT udtaler chefredaktør, Anders Peter Landert:

"BT.dk får nu endnu mere relevant kvalitetsindhold til kvinder, og det betyder, at de mange kvinder, der i forvejen besøger BT.dk på daglig basis, vil få endnu mere kvalitetsindhold, og netop det gode indhold er vejen frem. Samarbejdet ligger i fin forlængelse af BT's store relancering, og med den massive trafik på BT.dk er der ingen tvivl, om at Aller Media og BT fremadrettet er et stærkt makkerpar, når det gælder om at levere relevant og kvalitetsorienteret indhold til kvinder."

- TBC
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også