JP.dk udvikler nyt annonceformat med MediaMovers

Med annonceformatet JP Advertorial vil Jyllands-Posten give annoncørerne en ny indgang til online brugerne på JP.dk. Det skriver Jyllands-Posten i en pressemeddelelse. JP Advertorial ligner forsøget på at overføre tanken bag printavisernes annoncetillæg til netavisens digitale platform. Det består af en annonce på forsiden af jp.dk, der linker til et artikel-site (se foto herunder) med artikler, fotogallerier eller andre indslag i ord, lyd og billeder om annoncørens produkt.

Med annonceformatet JP Advertorial vil Jyllands-Posten give annoncørerne en ny indgang til online brugerne på JP.dk. Det skriver Jyllands-Posten i en pressemeddelelse.

JP Advertorial ligner forsøget på at overføre tanken bag printavisernes annoncetillæg til netavisens digitale platform. Det består af en annonce på forsiden af jp.dk, der linker til et artikel-site (se foto herunder) med artikler, fotogallerier eller andre indslag i ord, lyd og billeder om annoncørens produkt.

”Formatet laves i samarbejde med MediaMovers, der hjælper kunden med at finde de rigtige vinkler og få dem fortalt på en professionel og værdiskabende måde,” siger Jyllands-Postens annoncedirektør, Morten Werge Kallmayer i en pressemeddelelse.

 


 

 

Annoncetillæg goes online? Aktuelt eksempel på brugen af JP/Advertorial - her artikel-sitet fra Star Tours, som tre små annoncer (se artikel-foto) på forsiden af JP.dk linker ind til.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også