Den 3. oktober lancerer Sveriges Radio en digital nyhedskanal, der indtil videre bliver et forsøgsprojekt i fire måneder, skriver radionytt.se. Den nye nyhedskanal vil kun blive distribueret online og til mobiltelefoner - ikke på FM. Nyhedskanalen er ikke et digitalt lowbudget projekt - den får hele 20 medarbejdere, skriver sitet.
Per Fanefjord Laursen
Den 3. oktober lancerer Sveriges Radio en digital nyhedskanal, der indtil videre bliver et forsøgsprojekt i fire måneder, skriver radionytt.se.
Den nye nyhedskanal vil kun blive distribueret online og til mobiltelefoner - ikke på FM.
Nyhedskanalen er ikke et digitalt lowbudget projekt - den får hele 20 medarbejdere, skriver sitet.
I dagtimerne vil der være fokus på nyheder, mens aftentimerne præges af aktualitet. Om natten retransmitteres BBC Word Service.
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.