Vogue udvider med dvd i september

Med 267 annoncesider i det toneangivende septembernummer har britisk Vogue (foto) løftet annoncemængden med 23 pct. og -omsætningen med det halve (hvem sagde prisdumping?), nemlig 11,5 procent, i forhold til sidste års septemberudgave. Det skriver mediaweek.co.uk.

Med 267 annoncesider i det toneangivende septembernummer har britisk Vogue (foto) løftet annoncemængden med 23 pct. og -omsætningen med det halve (hvem sagde prisdumping?), nemlig 11,5 procent, i forhold til sidste års septemberudgave. Det skriver mediaweek.co.uk.

Dermed følger britisk Vogue godt i hælene på det annonceløft, der også rapporteres om fra modetitlerne på den anden side af Atlanten. Her har amerikansk Vogue noteret en stigning på godt ni pct. i antal annoncesider i forhold til sidste års september.

Med britisk Vogues septembernummer følger for første gang også en trendguide til de internationale modehuses kollektioner på dvd.

"Jeg er især glad for, vi tilbyder vores læsere denne dvd, der giver dem mulighed for at se mode in the making, det er noget, som fuldt ud lever op til Vogues værdier," siger udgiverdirektør Stephen Quinn, Vogue til MediaWeek.

"Sammen med vores igangværende digitale udvikling understreger  den meget annoncestærke septemberudgave, hvor stærkt et år 2011 ser ud til at blive for magasinet."

Dvd'en er produceret af Vogue selv i samarbejde med produktionshuset, der også står bag magasinets Ipad-app, Spring Studios.

- LR
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også