Financial Times fortsætter online vækst

Financial Times har øget antallet af online abonnenter med 34 pct. i løbet af det seneste år, skriver PaidContent. Det betyder, at antallet af betalende læsere af netavisen skulle tælle op mod 230.000 ifølge sitet - antallet af prøveabonnenter er samtidig steget med knap 50 pct. til op mod 3,7 millioner.

Financial Times har øget antallet af online abonnenter med 34 pct. i løbet af det seneste år, skriver PaidContent. Det betyder, at antallet af betalende læsere af netavisen skulle tælle op mod 230.000 ifølge sitet - antallet af prøveabonnenter er samtidig steget med knap 50 pct. til op mod 3,7 millioner.

Samtidig bliver Ipad og mobil bliver stadig vigtigere for abonnementsforretningen - 22 procent af webtrafikken på ft.com og 15 procent af de nye digitale abonnenter er i første halvår 2011 kommet via Ipad og mobil mod ti pct. sidste år.

- LR

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også