Eurosport skifter look

På tirsdag ændrer Eurosport form og stil med nyt logo-design, ny kanal-grafik og ny lyd-profil. Brand-opdateringen af grafiske elementer sker både på tv, online og mobil samt i reklamer og print.
Per Fanefjord Lausen

På tirsdag ændrer Eurosport form og stil med nyt logo-design, ny kanal-grafik og ny lyd-profil.

Brand-opdateringen af grafiske elementer sker både på tv, online og mobil samt i reklamer og print.

"Vi følte, at tiden var inde til at modernisere og styrke vores brand for at afspejle vores position samt for fremtidig ekspansion.  Eurosport sender mere end 150 forskellige sportsgrene på vores platforme, og vi har integreret en mangfoldighed i vores brand til at understrege, at vi er en tv-kanal for alle sportsgrene og alle sportsfans," fortæller Laurent-Eric Le Lay, adm. direktør for Eurosport-gruppen i en pressemeddelse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også