Så er klassens frække dreng hoppet med på vognen.
Med lanceringen af Dagensbedstetilbud.dk er Ekstra Bladet nemlig fulgt i fodsporene på andre dagblades lanceringer af lignende tilbudssites.
Forskellen siderne imellem er umiddelbart svær at få øje på, men ikke desto mindre varsler Ekstra Bladet, at:
”Dagensbedstetilbud.dk er et rigtig spændende koncept, som vi glæder os meget til at præsentere for vores brugere, og som vi har store forventninger til. Tilbuddene er nøje udvalgt og med vores ca. 1 mio. dagligt besøgende på eb.dk, er vi overbevist om, at det nok skal blive en succes”, siger internetchef Peter Strøhemann i en pressemeddelelse. På ganske kort tid har
Berlingske Media, Jyllands-Posten og MetroXpress også forsøgt at bide sig fast på tilbudsmarkedet.
Tilbud i hovedstaden
Ifølge Ekstra Bladet vil sitet primært sigte efter tilbud fra landsdækkende kæder samt butikker i og omkring hovedstaden. På sigt skal tilbuddene dog også skal henvende sig til metropolitter i andre større byer. Ekstra Bladets site er lavet i samarbejde med
Dagens Bedste Aps – det samme firma, der står bag MetroXpress’ savemyday.dk.