3276 mediefolk på Roskilde

Medieappetitten på Roskilde Festival har igen i år nået de høje luftlag. Ifølge festivalen er der udstedt tjek-in kort til 3276 medie- og branchefolk - af disse er 2309 danske. Dermed har prisstigningen på en presseakkreditering langt fra skræmt mediegodtfolket væk siden sidste år, hvor omkring 2000 danske mediefolk var på festival.

Medieappetitten på Roskilde Festival har igen i år nået de høje luftlag.

Ifølge festivalen er der udstedt tjek-in kort til 3276 medie- og branchefolk - af disse er 2309 danske. Dermed har prisstigningen på en presseakkreditering langt fra skræmt mediegodtfolket væk siden sidste år, hvor omkring 2000 danske mediefolk var på festival.

Roskilde Festival indførte sidste år brugerbetaling på de populære mediearmbånd - sidste år var prisen 400 kr., i år er prisen 500 kr.

I aftes kl. 23.30 havde foreløbig 1897 mediefolk tjekket ind ifølge festivalen.

Læs også Susanne Hegelunds reportage: "Hva' så Mediebyen ...!"

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også