Mediaprovider bag nyt annoncenetværk
Klare målgruppeprofiler i relevant redaktionel sammenhæng. Det er tilbuddet til annoncører fra et nyt annoncenetværk, MP Tech Network, i Danmark og Sverige med Mediaprovider som drivkraft. Annoncenetværket indeholder ved lanceringen 20 websites, der alle har mænd som målgruppe, som er interesserede i IT, mobiltelefoni, forbrugerelektronik, spil og teknik.
”Vi ved, at de relevante annoncører kan lide idéen om fokuserede netværk med homogene målgrupper, fordi muligheden for at målrette kommunikationen og dermed en lavere kontaktpris er til stede. Med en startgruppe på 20 websites inden for IT, Mobiltelefoni, Foto og Gadgets har vi skabt et dansk-svensk netværk, der er fantastisk stærkt i målgruppen af mænd i alderen 20-40 år, fast indkomst, interesse for ny teknik og velvilje til at handle via internettet,” siger adm. dir. Ulrik Krag i en pressemeddelelse.
Netværket er åbent for netværkskampagner fra maj, 2010.