Silvan satser på kundemagasin til kvinder
Kundemagasinet 'Forny' udkommer i et oplag på 50.000 og skal i tre numre henover forår og sommer bevise sit værd for Silvan, der ønsker at komme i kontakt med flere kvindelige kunder.
Det er kontaktdirektør Heidi Lundehøj fra Aller Client Publishing, der står bag magasinet, ikke overraskende overbevist om, at magasinet kan medvirke til.
"Silvan-magasinet er bygget op om inspirationsartikler efterfulgt af idéer til, hvilke produkter man kan købe for at realisere idéerne. Branded content, er vores styrke. Vi har magasinhistorikken fra Aller Media og den kommercielle ildsjæl fra Chili Group, og det kan rykke varer at benytte storytelling i en bevidst kombination," siger Heidi Lundehøj.
Thomas Juul Buchholt, som er Indkøbs- og Marketingdirektør hos Silvan, supplerer i en meddelelse:
”Vi har erkendt, at vores kunder efterspørger noget andet og mere, end vi kan give dem i en tilbudsavis. Kunderne, især kvinderne, er gode til at se mulighederne, men de vil gerne inspireres, og det kan vi med et magasin.”
- TBH