Børsen driller Berlingske

Berlingskes 'Erhvervsbladet' er udkommet for sidste gang som dagblad, og det lader Børsen ikke gå ubemærket hen i en annoncekampagne.
MediaWatch

"Vi siger tak til Erhvervsbladet" - står der med fede bogstaver henover en af Børsens lyserøde helsider.

Annoncen gør opmærksom på, at Børsen nu er den eneste daglige avis, der skriver mest om erhvervsstof, efter at Berlingske Medias 'Erhvervsbladet', der hidtil er udkommet alle hverdage, i sidste uge blev relanceret som ugemagasin.

ErhvervsBladet henvender sig primært til små- og mellemstore virksomheder, men de kan også føle sig velkomne i Børsen, for avisen har dagligt to sider om den type virksomheder, lyder det lokkende i annonceteksten.

Børsens oplag var på 72.490 mod Erhvervsbladets oplag på 17.746 i anden halvdel af 2009, ifølge Dansk Oplagskontrol.

- TBH
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også