Magasingigant er iPad-skeptisk

Apples iPad er en gave til magasinerne, men direktør for nyt samarbejde mellem amerikanske magasingiganter håber på et billigere produkt.
MediaWatch

Luksusforbrugerne vil kaste sig over Apples iPad, der passer godt til flere magasinudgiveres ambitioner om at lave indhold designet til e-læsere og 'tablets'. Men mange andre forbrugere vil i højere grad have opmærksomheden rettet mod hvad iPad'en og den elektroniske brødre koster.

Det skriver John Squires på sin blog. Han står i spidsen for et ambitiøst samarbejde mellem Condé Nast, Hearst, Time Inc, News Corporation og Meredith.

I fællesskab har de oprettet selskabet Nex Issue Media der bl.a. udvikler digitalt magasinindhold til e-læsere og vil skabe magasinernes svar på iTunes.

- TBH



 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også