Idényt relancerer

Bonniers Idényt får nyt design og sætter mere fokus på kerneområderne hus og have.
MediaWatch

Gratisbladet Idényt, der er en del af Bonnier-koncernen, bliver frisket op.

Nyt layout og skærpet redaktionelt fokus på hus og have skal styrke læseoplevelsen, skriver Idényt i en pressemeddelelse.

Hensigten er også, at give annoncørerne nye muligheder såsom 'folde-ud-annoncer', der kan lade sig gøre fordi bladet har fået et kraftigere omslag.

Også idenyt.dk bliver relanceret og får mere interaktion, nye funktionaliteter og nyt nyhedsbrev.

”Vi arbejder konstant med at udvikle og analysere vores produkter, så vi ligger i førerfeltet, når det handler om at servicere vores kunder. Derfor benytter vi nu finanskrisen, der er hårde tider for mange i mediebranchen, som et afsæt til at opgradere vores medieplatforme og derigennem konsolidere vores unikke position på markedet,” siger salgsdirektør Tommy Sverre Willumsen.

Idényt er en del af Bonnier-koncernen, og magasinet udkommer udover Danmark også i Sverige, Norge og Finland. Idényt omdeles til samtlige villaer, gårde og rækkehuse og har cirka 1,7 millioner læsere i Danmark.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også