Få pressemeddelelser på MediaWatch
MediaWatch PressWire har indgået en aftale, som betyder, at virksomheder og organisationer, der udsender pressemeddelelser gennem PressWire, nu har mulighed for at ramme mediefolk via mediawatch.dk og MediaWatch' nyhedsbrev, som udsendes til flere end 7.500 modtagere.
"Jeg ser det som et stort potentiale for vores kunder, at deres nyheder nu bliver eksponeret yderligere. Der er rigtig mange journalister og redaktører, der abonnerer på MediaWatch og dagligt henter inspiration på siden, og med samarbejdet opnår PressWire’s kunder en endnu højere grad af synlighed over for denne meget attraktive målgruppe," siger Rene Hjetting fra PressWire.
PressWire er et europæisk kommunikationsbureau, som har specialiseret sig i kontakt mellem virksomheder og medier. PressWire tænker flermedielt og løser opgaver, der spreder sig fra europæiske udsendelser og medieovervågning for internationale virksomheder til den første pressemeddelelse for en opstartsvirksomhed.