OMD indtager førstepladsen for bedste image

Mediabureauet OMD vinder igen i kampen om det bedste image.108 annoncører har bedømt i alt 11 forskellige mediabureauer for at finde ud af, hvem der har det bedste image. Og der er ingen tvivl - OMD er den klare vinder, skriver bureaubiz.dk.OMD har tidligere fejret mange triumfer, når det kom til at score højt på sit image. For eksempel landede OMD 12 år i træk som en ubestridt vinder, da Berlingskes Nyhedsmagasin i en årrække bedømte mediabureauers image.
MediaWatch

Mediabureauet OMD vinder igen i kampen om det bedste image.

108 annoncører har bedømt i alt 11 forskellige mediabureauer for at finde ud af, hvem der har det bedste image. Og der er ingen tvivl - OMD er den klare vinder, skriver bureaubiz.dk.

OMD har tidligere fejret mange triumfer, når det kom til at score højt på sit image. For eksempel landede OMD 12 år i træk som en ubestridt vinder, da Berlingskes Nyhedsmagasin i en årrække bedømte mediabureauers image.

Og nu indtager bureauet så førstepladsen i den nye imageanalyse, der er udført af MyResearch og Bureaubiz.

De 108 annoncører, der har vurderet mediebureauerne, repræsenterer et samlet marketingforbrug på ca. 5 mia. kroner, men fordeler sig med cirka en tredjedel i hver af budget-grupperne 0-19 mio., 20-49 mio. og over 50 mio. kroner i årligt marketingforbrug.

OMD's administrerende direktør, Thomas Bertelsen, er naturligvis stolt over resultatet og peger på medarbejderne, som en årsag til bureauets gode image.

"Vi har altid stræbt efter at gå den ekstra mil for at skabe de gode resultater. Men det handler om mennesker. Det er dem, der har skabt vores position, men skal man have folk til at ville gå den ekstra mil, så skal de være ansat i et sjovt og udviklende miljø," siger Thomas Bertelsen ifølge bureaubiz.dk.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også