Vestas sponsorerer CNN og Facebook-samarbejde

Vestas springer på Obama-bølgen og bliver sponsor for samarbejdet mellem CNN og Facebook i forbindelse med indsættelsen af Barack Obama.
MediaWatch

Danske Vestas åbner reklameåret 2009 med manér. Vestas bruger samarbejdet mellem CNN og Facebook ved indsættelsen af Barack Obama som platform for at brande sig. Det skriver CNN i en pressemeddelelse.

Det historiske samarbejde mellem CNN og Facebook forventes at trække ekstra mange brugere til begge sites, og det er årsagen til, at Vestas kører sin reklamekampagne netop nu.

"Vestas teknologi er altid fremme i skoene, det samme gør sig gældende for den måde, vi samarbejder med partnere. Vi er derfor begejstrede for at være en del af dette unikke mediekoncept. Konteksten er meget relevant for os og vores ydelser af moderne energi," siger Kasper J. Granat, Global Branding Manager fra Vestas er tilfreds med kampagnen.

Vestas kampagne vil køre fra 19. januar til 21. januar.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også