Go aften Danmark har bedste seertal i fire år

TV2's magasin-program Go' aften Danmark havde en fremragende efterårssæson blandt de 21-50-årige. Et af de helt store seerhit på Go' aften Danmark i dette efterår var da entertaineren og forretningsmanden Finn Nørbygaard åbnede sit hjerte til Michèle Bellaiche. Og det er tv-øjeblikke som dét, der har gjort dette efterår til det mest sete i fire år blandt de 21-50-årige, der er programmets kernemålgruppe. "Det er stadig helt centralt for os at få de bedste gæster på dagen til at fortælle om de historier, som Danmark går op i," siger faktachefen i TV 2's programafdeling, Sune Roland Jensen. Forklaringen på programmets fine seertal er ifølge programchefen, at Go' aften Danmark har fundet den rette opskrift på et let, men vedkommende aftenprogram. "Vi har nogle gange været lidt for alvorlige. Det skal vi stadig kunne være, når situationen kræver det, men nu er det også lykkedes os at få godt fat i de mere underholdende og muntre sider af livet i Danmark. Og det kan vi se, at seerne er glade for," siger Sune Roland Jensen. - Newspaq
MediaWatch

TV2's magasin-program Go' aften Danmark havde en fremragende efterårssæson blandt de 21-50-årige.

Et af de helt store seerhit på Go' aften Danmark i dette efterår var da entertaineren og forretningsmanden Finn Nørbygaard åbnede sit hjerte til Michèle Bellaiche.

Og det er tv-øjeblikke som dét, der har gjort dette efterår til det mest sete i fire år blandt de 21-50-årige, der er programmets kernemålgruppe.

"Det er stadig helt centralt for os at få de bedste gæster på dagen til at fortælle om de historier, som Danmark går op i," siger faktachefen i TV 2's programafdeling, Sune Roland Jensen.

Forklaringen på programmets fine seertal er ifølge programchefen, at Go' aften Danmark har fundet den rette opskrift på et let, men vedkommende aftenprogram.

"Vi har nogle gange været lidt for alvorlige. Det skal vi stadig kunne være, når situationen kræver det, men nu er det også lykkedes os at få godt fat i de mere underholdende og muntre sider af livet i Danmark. Og det kan vi se, at seerne er glade for," siger Sune Roland Jensen.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også