Nyt erhvervsmagasin vil sætte fokus på bæredygtighed

CSR er et nyt erhvervsmagasin, der henvender sig til fagfolk, som beskæftiger sig med bæredygtig udvikling. I december udkommer første udgave af erhvervmagasinet CSR. Et månedsmagasin, der henvender sig til ledere, beslutningstagere og andre fagfolk, der har med bæredygtig udvikling at gøre. CSR står for Corporate Social Responsibility, og magasinet handler da også dybest set om, at virksomheder betragter sig selv som en del af kloden og tager et medansvar for den.
MediaWatch

CSR er et nyt erhvervsmagasin, der henvender sig til fagfolk, som beskæftiger sig med bæredygtig udvikling.

I december udkommer første udgave af erhvervmagasinet CSR. Et månedsmagasin, der henvender sig til ledere, beslutningstagere og andre fagfolk, der har med bæredygtig udvikling at gøre.

CSR står for Corporate Social Responsibility, og magasinet handler da også dybest set om, at virksomheder betragter sig selv som en del af kloden og tager et medansvar for den.

I første udgave af magasinet kan man blandt andet læse interviews med Helle Bank Jørgensen, der er partner i PriceWaterhouseCoopers, CSR- koordinator Annemarie Meisling fra Dansk Industri og direktør i COOP Mogens Werge.

I hvert nummer vil der være fokus på et emne indenfor CSR. I den første udgave handler det om, hvordan virksomheden kan arbejde med at få en klimastrategi.

Månedsmagasinet udgives af Horisont Gruppen A/S og blev lanceret den 25. november i forbindelse med Nordic Climate Solutions i Bella Centeret.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også