Danske Spil vandt True Awards

"Der er så meget kvinder ikke forstår" - men de fleste forstår hvorfor prisen for årets bedste film går til: PUCH.
MediaWatch

Sådan lød præsentationen, da årets bedste reklamefilm blev kåret ved The True Award fredag aften.

Annoncøren er Danske Spil, og bureauet bag den vidende film er BBDO Danmark.

"Vinderen af årets film udstiller både hvor svært og hvor let, godt kreativt arbejde er at lave. Det er svært at finde den indlysende og motiverende indsigt der fungerer som afsæt for de kreative ideer. Det er endnu sværere at formidle indsigten på en måde, der igen og igen overrasker, henrykker, forfører og ikke mindst sælger. Men når det først er gjort - så er det, der kendetegner den sublime reklamefilm, at vi alle sammen føler vi kan lave den næste film i serien," lyder juryens begrundelse for at vælge netop 'Puch'.

Danske Spil vandt også i kategorien 'Bedste kampagne' for Oddset-filmene.

De øvrige vindere kan ses på trueaward.dk.

 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også