Discovery undersøger mænd

En stor undersøgelse af mænds adfærd skal i fremtiden styrke tv-kanalen Discoverys programplanlægning.
MediaWatch

En stor undersøgelse af mænds adfærd skal i fremtiden styrke tv-kanalen Discoverys programplanlægning. Undersøgelsen viser, at nutidens samfund har resulteret i et nyt stadie i maskuliniteten.

"Det er fascinerende at se, i hvilket omfang ligestilling har gjort moderne maskulinitet så kompleks," siger Maurizio Vitale fra tv-stationens markedstingsafdeling.

"Vores plan er at dele denne viden med branchen for at hjælpe med at justere måden, hvorpå vi retter os mod denne fascinerende gruppe", siger Vitale.

Tv-stationen kalder deres undersøgelse 'Species' - den er ifølge Discovery den største undersøgelse af sin slags.

12.000 mænd i 15 lande deltog. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også