Bonnier satser hårdt på Rusland

Bonnier Publications satser på at øge aktiviteten i Rusland væsentlig efter overtagelsen af det russiske magasinforlag Vkusnaja Zhizn. Allerede i midten af september skal Bonnier beslutte, hvilket
MediaWatch

Bonnier Publications satser på at øge aktiviteten i Rusland væsentlig efter overtagelsen af det russiske magasinforlag Vkusnaja Zhizn.

Allerede i midten af september skal Bonnier beslutte, hvilket dansk magasin, der som det første skal lanceres på det russiske marked.

"En af bevæggrundene for at vælge Vkusnaja Zhizn var at lancere flere magasiner. Vi har en stor magasinportefølje, og de har udvist stor interesse for at se nærmere på den," siger administrerende direktør i Bonnier Publications, Michael Cordsen, til Berlingske Tidende.

Han vil dog ikke oplyse, hvilke danske magasiner, der skal laves i russiske versioner. Men der er høje forventninger til det nye aktiv.

"Jeg forventer, at vi inden for en forholdsvis kort årrække kan fordoble aktiviteten i virksomheden," siger Michael Cordsen. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også