Beslutningstagere elsker motor-magasiner

Magasiner som Motor, Vmax, Bilmagasinet og MC-magasinet er populær læsning blandt landets beslutningstagere.
MediaWatch

Magasiner som Motor, Vmax, Bilmagasinet og MC-magasinet er populær læsning blandt landets beslutningstagere.

De danske ledere elsker nemlig at læse om hestekræfter, krom og kubik, viser en ny Index Danmark-undersøgelse, som Gallup har udarbejdet for Ledernes Hovedorganisation, skriver organisationen i sit nyhedsbrev.

Undersøgelsen viser, at næsten hver tredje leder - 31 procent - er meget interesseret i biler og motoranliggender – og ofte følger området i magasiner og på tv.

Samtidig viser undersøgelsen, at næsten 40 procent af lederne er interesseret i at se motorløb på tv.

Kun 20 procent af befolkningen som sådan finder motor-området interessant. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også