Telia kaster bredbånds-tv ind i internetkrig

Teleselskabet Telia satser stort på tv i kampen om bredbåndskunderne.
MediaWatch
Teleselskabet Telia satser stort på tv i kampen om bredbåndskunderne. Selskabet tilbyder nu kunderne en stor ADSL-forbindelse, 16 tv-kanaler og en dekoderboks til fjernsynet for kun 300 kroner om måneden i forsøget på at tage kampen op mod konkurrenterne. Det skriver Berlingske Tidende. Tilbudet er et direkte angreb på TDC, der sidder tungt på bredbåndsmarkedet i Danmark. Telia håber, at man med tiltaget kan vinde op til en femtedel af det danske bredbåndsmarked. Mens bredbånds-tv langtfra er et nyt koncept i Danmark, så er Telias pakke-priser lavere end hos konkurrenterne. Samtidig får brugerne mulighed i stort omfang at tilpasse deres kanalpakker til egne behov. I fremtiden vil Telia også tilbyde mulighed for at leje film via nettet, ligesom der vil komme flere tilbud med HDTV. Omkring en million danske husstande kan benytte Telias tilbud. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også