MediaWatch

Gratis forældremagasin har succes

Læsere og annoncører har taget Magasinet Mor til sig. Forlaget bag overvejer nu at udvide oplaget.

Læsere og annoncører har taget Magasinet Mor til sig. Forlaget bag overvejer nu at udvide oplaget. Magasinet Mor distribueres via babyvarehus-kæden BabySam og blev første gang udgivet i april måned. Oplaget var dengang på 30.000 eksemplarer, men allerede efter så dage var der mangel på magasiner i en række butikker. Derfor overvejes det nu at udvide oplaget og sidetallet. Det skriver Markedsføring. Det er Chili Group, der udgiver magasinet, og her siger salgs- og marketingdirektør Tom Petersen, at magasinet har ramt et hul i markedet og oplyser, at læserne i stort antal har reflekteret på bladet. |NP|

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen: Vi vil gå et skridt længere end EU kræver

Kulturminister Joy Mogensen (S) fortæller, hun vil give danske medier mulighed for kollektive forhandlinger med techkoncerner om betaling for indhold i podcasten Indslag, hvor hun også forklarer "misforståelse" om brug af hyperlink.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til delvis genåbning, nye chefredaktører på TV 2 News og Jyllands-Posten, en kommende streamingtjeneste og planer om vækst blandt flere. Få overblik over ugens gang i Mediedanmark.

Annoncører afviser regeringens lempelse af kviklånslov

Regeringens ændring af kviklånsloven, der bl.a. skal holde hånden under lokale idrætsforeningers sponsorater, får en kold skulder af Danske Annoncører og Markedsførere under Dansk Erhverv, der vil have gjort op med loven.

Seneste nyt

Se flere jobs