Nyhedsavisen opprioriterer distributionen

Morgenavisen Danmark skal ikke længere kun have Nyhedsavisen som kunde - nu skal det være kerneforretning, bebuder ledelsen.
MediaWatch
Morgenavisen Danmark skal ikke længere kun have Nyhedsavisen som kunde - nu skal det være kerneforretning, bebuder ledelsen. "Drømmen er, at distributionen af Nyhedsavisen kan finansieres ved hjælp af udefrakommende ordrer," siger adm. direktør Morten Nissen Nielsen til Børsen og fortsætter: "De kunder, der prøver os af, de bliver. Kunderne oplever simpelthen god effekt, og dét parret med en attraktiv omdelingspris giver vækst i øjeblikket." Også den nye ejer af moderselskabet Dagsbrun Media, Morten Lund, formulerer sig i de vendinger. "Der ikke så meget aktivitet derude nu, men det kommer lige pludselig. Der er et kæmpe potentiale i distributionsselskabet," siger Morten Lund, der vurderer, at det kan tage et par år at komme ind på markedet. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også