Microsoft satser på tv-produktion

Microsoft vil med egenproducerede tv-shows på en række hjemmesider skabe eksklusivt indhold til sine netsatsninger.
MediaWatch
Microsoft vil med egenproducerede tv-shows på en række hjemmesider skabe eksklusivt indhold til sine netsatsninger. Blandt andet portalerne MSNBC, MSN og Xbox Live skal have glæde af de egenproducerede shows. Det skriver CNET. I første omgang nævnes shows inden for gør-det-selv-, mode- og gossipgenren at være i fokus. Desuden vil der være fokus på film- og underholdningsbranchen. Microsoft har tidlige erklæret, at web-tv er et fokusområde på koncernens portaler på nettet. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også