USA: Wall Street Journal tør ikke gøre netudgaven gratis

Wall Street Journal (WSJ) vil nu efter Rupert Murdochs overtagelse i højere grad satse på politik og sport i papirsudgaven, og hvis det går godt også i netudgaven.
MediaWatch
Wall Street Journal (WSJ) vil nu efter Rupert Murdochs overtagelse i højere grad satse på politik og sport i papirsudgaven, og hvis det går godt også i netudgaven.
På grund af problemerne i amerikansk økonomi vil der foreløbigt ikke være tale om en fuldstændig gratis netudgave.
Dette oplyste netchefen hos WSJ, Gordon McLeod. Han frygter, at indtægterne fra netannoncerne ikke er nok til at holde netudgaven kørende. Avisen vil derfor fortsat tage betaling for netartiklerne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også