Annoncørerne tager kun imod kreative tilbud

Medie- og reklamebranchen skal hoppe i det kreative arbejdstøj, hvis de fortsat vil lokke annoncører til.
MediaWatch
Medie- og reklamebranchen skal hoppe i det kreative arbejdstøj, hvis de fortsat vil lokke annoncører til. Net-brugerne bliver mere og mere trætte af net-bannere, og derfor skal reklame- og mediebureauer virkelig gøre noget ud af det, hvis de skal få lokket brugerne til at klikke på dem og dermed få annoncørerne til at blive. Sådan lyder spådommen fra Deloitte i en analyse af de vigtigste tendenser i mediebranchen fra rapporten TMT Media Projections. Gorm Wesing Flyvholm, media director i Deloitte, peger på, at det er vigtigt, at branchen tilbyder en bred vifte af platforme til annoncørerne - internet, mobile netværk og traditionelle medier - hvis de ikke vil vinke farvel til dem. Gorm Wesing Flyvholm understreger dog, at indholdet på hjemmesider selvfølgelig fortsat skal være i top for at holde på net-brugerne. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også