Danskere drømmer om reklamefrit tv

Fire ud af fem danskere ville gerne kunne spole forbi tv-stationernes reklamer. De er imidlertid usikre på værdien af harddisk-recordere.
MediaWatch
Fire ud af fem danskere ville gerne kunne spole forbi tv-stationernes reklamer. De er imidlertid usikre på værdien af harddisk-recordere. Det viser en ny undersøgelse, som forbrugeranalyseinstituttet Sint har gennemført for elektronikfirmaet Panasonic. Det skriver Forbrugerelektronikmagasinet Fe-M. Samtidig ønsker mange danskere at slippe for flow-tv’ets sendetider og selv bestemme hvornår de ser programmerne. Tv-stationerne har imidlertid ikke her og nu meget at frygte, for kun 19 procent af danskerne har anskaffet sig harddisk-recordere, der giver mulighed for at se programmet forskudt – og 56 procent af danskerne er skeptiske overfor værdien af en harddisk-recorder. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også