Ekspert: Urban i dødskamp

Urban vurderes af mediebureau til at være det mest udsatte offer for de faldende annoncepriser.
MediaWatch
Urban vurderes af mediebureau til at være det mest udsatte offer for de faldende annoncepriser. Det er Kenneth Brenøe fra mediebureauet Mediacom, der står bag udpegningen af Urban som aviskrigens mest udsatte offer. "Ni dagblade er stort set lige store, så der er ingen, der er uundværlige. Det handler om overlevelse, og lige nu er særligt Urban i dødskamp," siger han til Børsen. Han vurderer, at særligt dagbladene i år vil blive ramt af fald i annoncebudgetterne. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også