TV3 vil satse på originalitet

TV3 vil ikke være copycat, men i stedet satse benhårdt på originalitet i kampen mod DR og TV 2.
MediaWatch
TV3 vil ikke være copycat, men i stedet satse benhårdt på originalitet i kampen mod DR og TV 2. Det siger Lars Feilberg, der er ansat som chef for stationens dramasatsning, til Børsens Mediemarked. 47 nye afsnit af 2900 Happiness, 13 afsnit af komedieserien Maj og Charlie i efteråret og en endnu hemmelig dramaserie inden for komediegenren i 12 episoder i foråret 2009 er de våben, der skal bruges i krigen om markedsandele. Ifølge programchef Morten Mogensen er ambitionen at blive Danmarks fortrukne tv-station.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også